Friday, February 19, 2010

Kilaf manusia...

Kadang2 org lelaki nie ego....walaupun kita sayang perempun tu tapi kita tak terus terang pada semua orang...bukan sebabkita malu atau apa, mungkin pada diri seorang lelaki seperti aku teman wanita adalah sesuatu urusan peribadi.... takperlu semua org tahu...memang kadang-kadang susah jadi teman wanita aku...byk sangat dugaan datang dari aku dan keadaan....tapi percayala aku amat sayang pada teman wanita aku...mungkin sebab bahasa aku kasar or jd kadang2 benda yg kita ckp ni pada kita hanya bualan anatara lelaki di anggap pekara biasa tetapi pada teman wanita aku....benda tu menyakitkan dia
Terasa sungguh bile telefon tak berbunyi...tak dengar suara teman wanita....teringgat ingat keluar bersama dia.....tapi nak buat camne.....ni la balasan dari hasil mulut aku sendiri....dia terlalu sedih dgn perkataan aku ....aku paham dia terluka...tapi percaya la sayang i love u so much.....

No comments: